loading...
عشق اول
احسان بازدید : 5 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)
ادمها را به اندازه لیاقت انها دوست بدار; وبه اندازه ظرفیت انها ابراز کن................ ‏ ‏"فرهنگ عرب" چادر تنم کرد... و " فـرهنـگ غـــرب " لبــاس از تــنم دَریـــد ... ولـی‌ " فــرهنــگ مـن ایــرانـیـــه " ! نــه بــه چـــادر افـتـخـــار خــواهـــد کـــرد نــه بــه لبـــاس از تـن دَریــــده...! رفتم ساندویچی بعدپیش میزفروشنده بودم. گفت :چی میل دارین؟ گفتم :یه ساندویچ هات داگ گفت :همینجامیخورین؟ گفتم نه میبرم رومیزمیخورم گفت :نه منظورم اینه باخودتون میبرین؟ گفتم :اره دیگه میبرم رومیزمیخورم... یارو در غیاب تو زرد زرد شده ام … شاخه هم دیگر حوصله نکرد گوش دهد به ناله هایم ، با اولین نسیم به روی زمین افتاد ! تو با من تموم کردی ، من هم بی تو … لامصب به این میگن زرنگ....... دیر میاد سرکلاس واسه اینکه استاد نفهمه برعکس میاد تو استاد فک میکنه تو کلاس بوده و میخواد بره بیرون ۰ ۰ #تـــــلخ-نویــــــس-فیســبوک نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،وآدمهائی که هرگز تکرارنمی شوند…. وتو آنگونه ای… فقط همین… ۰ ۰ باو اصن ما ۸۰۰×۶۰۰ شما Full HD رواله ؟ . . آقا ما “صرفا جهت اطلاع و فاقد هرگونه ارزش” ؛ شما “کپی برابر اصل ، ثبت با سند برابر است” . . آقا ما جاوا ؛ شما آندروید ! . . آقا ما متر ؛ شما سال نوری ! . . آقا ما شب تار ؛ شما صبح امید ! . . آقا ما x=2 ؛ شما E=mc^2 ! . . آقا ما بنال بینیم باووووو ؛ شما خواهش می کنم بفرمایید ! . . آقا ما سگ ماهی افتاده لب ساحل ؛ شما خاویار توی دل ماهی ! . . آقا ما یه نقطه توی فضا ؛ شما مبدا مختصات ! خوبم…باور کنید… اشکها را ریخته ام…غصه ها را خورده ام… نبودنها را شمرده ام… این روزها که میگذرد خالی ام… خالی از خشم،نفرت،دلتنگی …و حتی از عشق… خالی ام از احساس… ۰ ۰ به بعضیـ ـآ باس بگے آבم بآشـ ـ خاص بوבכּ پیشکشـ ـ بلבی ؟ •̪●بعضــــــــــــی از آدمـــآ مثـــــه دوده می‌مـونَن•̪● •̪● بی خَبــــــر میان تو زندگیتــــــ می‌شینَن و روزگارتــــــُ سیــــــ ــــــآه می کنــن•̪● ‏ ‏خواستم برایت دعا کنم این به زبانم آمد: خدایا هرگز دستش را رها مکن حتی اگرآن را محکم کشید........ تنها چیزی که یارانه ای نشد “رفاقت” بود چون نتونستن روش قیمت بزارن ! مخلص همه رفقای با معرفت که قیمت ندارن …
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 149